I lighed med mange andre lægeklinikker, har vi ofte uddannelseslæger, da vi fungerer som efteruddannelsessted for læger, som planlægger at blive praktiserende læger eller hospitalslæger. Uddannelseslægen arbejder tæt sammen med den ældre kollega i lægehuset, der står som garant for, at det sundhedsfaglige arbejde udføres korrekt.
I forbindelse med uddannelsesforløbet kan konsultationerne blive optaget til senere gennemgang – men kun efter accept fra patienten.
Næste uddannelseslæge i klinikken er Maria Hoberg Vissinger, som skal være her i perioden fra d. 1. september 2026 og seks måneder frem.
